Subang, West Java

August 3th 2011

Finally..... my big brothers let me using our family's camera , Nikon D4. This is what I've been waiting for so long to get their permission.  I have no idea why my big brothers never trust me to use it. And yea it kinda brings me down everytime i asked them that i wanted to use that camera, then they said "no you cant use it" or "no way, this camera isn't a toy!" how could i be good enough to use this camera IF they never teach me how then?


Santana Church, Cirebon




Ciater, Lembang












Strawberry Garden, Lembang








 I wish i had a little sister and a lil brother like Ditha and Ben,
hilarious kiddos

12 comments:

dindasaurus said...

asik beneeer ya nyebur di kolam aer panas sambil naek kuda sambil makan stroberi =))

Annama Amruhu said...

Wah, foto nya keren banget gak pake aja!!!!!

Nurie Saputro said...

what a beautiful subang yaay :))
aduduh titus aq jd kepengen ke jabar lagi, skalinya k sono k bandung doang :(

anw, nice post keep writing yah (>o<)/

titus kartika said...

@dindasaurus : yupp asik bgt XD
@annama: thank youu :D
@Nurie: kalo ke Jabar coba ke daerah lain nya deh selain Bandung, bagus2 lhoo ;)

RA said...

amazing photos! wow, so cool! ;))))

Titus Kartika Putri said...

@RA: thank you for visiting mine :D YOUR BLOG and YOUR PHOTOGRAPHS ARE AWESOME

ARIO ACHDA said...

hey thanks for blogwalking over my blog. foto2nya bagus banget, ur brother should've let u hold the camera way sooner!

Titus Kartika Putri said...

@ario achda: thank you so much :'D i'll tell them so hahah

Bambang S said...

Jadi pengen ikutan berpetualang...

widyawidiyot said...

hai... salam kenal lagi iseng blogwalking eh nyasar kesni.he2
entah knp aku suka sama efek dari fotonya itu terkesan jadul gimana gitu..... :D

Titus Kartika Putri said...

@bambang : silahkan :)
@widya: makasih yaa, glad you like it :D salam kenal juga :)

outbound training di malang said...

kunjungan gan.,.
bagi" motivasi.,.
Kita di nilai dari apa yang kita selesaikan bukan dari apa yang kita mulai,.
di tunggu kunjungan balik.na gan.,.,